A stalker's guide to KIM SANG WOO

Postanowiłam rozpocząć przygodę z blogiem od cyklu 'A stalker's giude to', czyli wszystko, co 'psychofan' powinien wiedzieć. O kpopie można przeczytać wiele w internecie, dlatego zdecydowałam się, przynajmniej na razie, poświęcić ten cykl koreańskim modelom; jeśli będzie cieszył się zainteresowaniem, to może rozszerzę go również o ulzzangi i aktorów. 
A na pierwszy ogień - KIM SANG WOO (김상우), czyli jeden z moich ulubionych koreańskich modeli.


Urodzony: 27 marca 1994
Wzrost: 183cm
Pochodzenie: UK
Agencja: Select Model Management (Londyn)
Pokazy: Burberry Prorsum, Nasir Mazhar, Diesel, Christopher Shannon, Matthew Miller, YMC, Casely Hayford
Reklamy: Stone Island
Katalogi: Dolce & Gabbana
Magazyny: i-D Magazine, GQ Germany, Fucking Young, V Man, GRIT Magazine
Jak zostałeś odkryty?: ktoś mi powiedział, żebym poszedł na casting
Ulubione: spotkania z ludźmi, taniec, podróże, odwiedzanie galerii, praca i Burberry Bucket 
Ulubiona muzyka: obecnie płyta Nicolasa Jaara przy współudziale gitarzysty Dave'a Harringtona "Darkside-Psychic". Do ulubionych wszechczasów należą: A$AP Mob, James Blake, Mount Kimbie, Bon Iver, Nicolas Jaar, Drake, Andre 3000 (Outkast jest najlepsze)
Ulubiony film, serial: Goodfellas, Enter the Void i wszystkie filmy Wesa Andersona
Ulubiony projektant, perfumy, marka kosmetyków: Zawsze kochałem męskie kolekcje PRADY i wciąż kocham kolekcje Craiga Greena, są takie schludne. Jako perfum używam Mont Blanc Legend Intense.
Co byś robił, gdybyś nie był modelem?: Studiuję sztukę na Uniwersytecie Goldsmiths, więc pewnie byłbym studentem
Czy jest coś 'niefajnego' co lubisz mimo wszystko?: kapelusz Burberry  i Yung Lean
Jakie było Twoje najlepsze doświadczenie w modelingu do tej pory?: Praca nad katalogiem Dolce&Gabbana była na pewno niezapomnianym doświadczeniem. Szczególnie, że nie spodziewałem się czegoś takiego na samym początku kariery. Tak samo chodzenie po wybiegu Burberry w pokazach na jesień/zimę 2014 podczas mojego pierwszego fashion weeku w Londynie.
Dla jakiej marki chciałbyś najbardziej pracować?: PRADA i Kenzo
Gdzie chciałbyś pojechać?: Uwielbiam podróżować, więc właściwie wszędzie.
Co jest obecnie Twoją obsesją?: kapelusz Burberry bucket
wywiad dla models.com
- Sang! Mój ulubiony Koreańczyk! Jak leci?
- Siema, dobrze. I nie nazywaj mnie Koreańczykiem! Urodziłem się i wychowałem w Londynie. Twarz mam może azjatycką, ale mówię jak angielski szlachcic.
- To prawda. Brzmisz jak z Downton Abbey.Właściwie dziwię się, że nie masz na sobie kapelusza Burberry. Co się stało?
- Zdałem sobie sprawę, że muszę trochę wyluzować. Nie przestawałem gadać o tym kapeluszu. Patrząc wstecz, myślę, że byłem chodzącą i gadającą reklamą kapeluszy Burberry.
- No cóż, są urocze. Mój tata ma taki. Jest wędkarzem.
(Niezręczna cisza i morderczy wzrok Sangwoo)
- Muszę zapytać, lubisz sushi?
- (Z typowym azjatyckim akcentem) Nie, nie, nie, ja nie lubić sushi, nie. Jestem taki zabawny, ja sushi nie.
wywiad dla boysbygirls.co.uk 
Strona internetowa: 


Przed pokazem Dolce&Gabbana 







Sesja dla W Magazine













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.